tips

Nu ska jag tipsa lite hur man kan måla sinna naglar.
vi börjar med
klistermärke typ:
om man har bara en enfärg och man vil liva upp det lite
så kan man sätta på ett sånt märke.
eller om man har franskmanekyr också.

så här kan det till exempel se ut:
hitta bara manikyr inte när jag har enfärgat.

Sen om man är lite skakis på handen för att man ska får perfekt vit kant
på manikyr kan man använda:

man sätter den på nageln där man vill att kanten ska sluta ni ser jut på
bilden ovanför hur det ser ut sen målar man och sen väntar man tills det
torkar sen drar man bort det.

Sen om man inte vill använda manikyr nagelack kan man köpa en vit
penna det finns som typ man skrapar under nageln men det finns också
som man kan måla på nageln, här är en man målar på:


nu blire tipsa om vilken manikyr nagelack jag tycker är bra:
bra:

dåligt:

nu blir det ba bilder på enfärgade nagelack:

glitter nagelack:

genomskinligt alltid bra och ha bara för att göra naglarna hårdare:

sen kan man ju göra som jag sa om man bara har vanligt enfärgat kan man
alltid sätta dit klistermärken eller rita roliga saker eller göra glitter i topparna(y)
hoppas ni fick en liten ideé nu och fixa era naglar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0