sjukhus

Nu ska jag berätta vrf jag hamnade på sjukhus.
många frågar på msn och sms och sånt vrf.
så här va det:
i onsdags va vi på utflykt i havet då kom en våg och
skölde över mig så fick kallsup sen typ så fick ont i halsen
sen så i fredags blev jag ner slängd i basängen fick kallsup
där med det är massa bakterier för folk duschar inte av solkrämen
och sånt innan så fick in alla bakterier. Så börja jag hosta sjukt
mycket i måndags när vi skulle åka hem så spydde jag fick först
1000 ml dropp och massa mediciner på dagen sen blev jag bättre
men sen börja samma helvete igen så blev inlagd på sjukhus och
fick 1000 ml dropp igen och mediciner.
Det visade sig att det va en hals infektion och bakterier i blodet.
men nu mår jag bra men har fortfarande infektioner men jag äter
mediciner så är snart helt frisk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0