shit

Hejsan alla bloggläsare :):)
Här sitter jag och tänker lyssnar på depp musik.
tyvär är jag fett depp idag men ska försöka få
min blogg rolig endå.
tänker på att jag klarar mig bättre utan en vis person.
vill ba till turkiet och träffa alla igen saknar dem som fan.
kan seriöst gråta floder för jag saknar dem.
aja har nys sminkat mig också ska börja fixa resten och
smsa fanny och fråga om hon skulle komma idag.
om 30 dagar blir jag 15 år! :D
alla vill att jag ska skaffa moppe fuck t dem tänker fan inte
göra det för jag måste stjusa alla då:S
det här önskar jag mig:
- hund
- blogg dator
- mobil
- pengar
- kläder och smink
- hål i tungan
- så jag kan bygga naglar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0