minna 2 veckor i turkiet

Måndag:
åkte till turkiet
Tisdag:
första dagen i turkiet. badade och solade på hotellet.
på kvällen va det turkisnatt då träffade jag en kille
som jobba på hotellet som va 16 år som blev kär i mig.
Onsdag:
badade och solade igen och på kvällen gick vi nere på
bazaren (stan)
Torsdag:
badade ochc solade , kommer inte ihåg vad vi gjorde på
kvällen
Fredag:
stranden och bada och sola sen på va det live musik på
hotellet så va med på den och dansade med metin då och
hade trevligt. lärde känna nytt folk då med.
Lördag:
solade och badade kommer inte ihåg vad som hände på kvällen.
Söndag:
sola och bada igen samma som i lördags
Måndag:
utflykt till dim cay men några vi lärde känna på hotellet.
Tisdag:
solade och badade sen på kvällen va med åp turkis natt med
dem vi lärde känna där.
Onsdag:
en till utflykt med några vi lärde känna
Torsdag:
bada och sola gå nere på bazaren
Fredag:
badade och solade. sen va de live musik va där med folk vi
lärde känna sen så dansade jag igen.
Lördag:
bada och solade sen kommer jag ej ihåg
Söndag:
badade och solade fick ett fint halsband av metin också sen va
vi ba på hotellet.
Måndag:
bada och solade åkte till läkaren fick dropp sen bada och sola igen.
senare på kvällen skulle vi hem men jag börja spy och må dåligt så
blev inlagd på sjukhuset. p.g.a att jag hade suttit massa kallsupar i
halsen så hade infektion i halsen och bakterier i blodet.
Tisdag:
låg på sjukhuset metin och rami som jobba på hotellet hälsade på mig.
blev utskriver från sjukhuset. åkte till ett annat hotell
Onsdag:
satt och vänta tills vi fick åka till flygplatsen.
åkte hem kom hem kl 5 på morgonen.


Kommentarer
Anonym

lägg in bilder?:)

2010-07-22 @ 11:30:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0