läs viktigt!

Hejsan minna bloggläsare :):):)
riktigt roligt att ni läser min blogg.
Men nu måste jag reda ut en sak mer er.
Förut fick jag 5 kommentarer på varje inlägg i 2 månaders tid
och det stod alltid någonting dumt.
till exempel:
ginger
fläskdoris
ful
tjock
du är mobbad
och så vidare.
jag godkände aldrig kommentarerna för jag orkade inte att alla
skulle se det. och nu ska jag förklara en sak för er.
Vet ni hur ett ginger ser ut?
juste ginger är ju ingefär.
gingerkid är barn som har orange hår jätte mycket fräknar och jätte ljus hy.
OCH JAG ÄR INGET GINGER KID FÖR JAG HAR INTE ORANGE HÅR HAR RÖTT/BRUNT
JAG HAR FRÄKNAR OCH JAG HAR INTE JÄTTE LJUS HY HELLER.
så där är en sak utklarad.
så jag vill inte se det minsta gnällade på om att jag är ett ginger för det är
jag inte. inte för jag tar åt mig men det är riktigt drygt. jag går inte på bdb facebook
andras bloggar då har dem alltid ginger mer i sina texter det börjar bli tröttsamt
och höra och se. vem va det som började med ordet?
på skolan vet jag vem som började med det ordet. innan han gjorde det viste jag
inte ett skit vad det va men nu vet jag (Y).
aja över till nästa punkt.
ful tjock fläskdoris.
alla kan inte va perfekta alla kan inte va som en pinne och skit snygga.
jag kan säga själv att jag inte tycker jag är världens snyggaste men jag
kan erskänna att jag är smal för jag är ju inte percis så jävla stor.
+ dem killar jag känner säger att dem inte vill ha en pinne som tjej.
det där med mobbad.
det stämmer (Y) ett poäng till er.
eller förut stämde det jag blev mobbad i 6 år för minna fräknar och hårfärg.
sen la det av när jag böt skola. men den när en kille började på skolan så började
det igen. men jag bryr mig inte längre för det ni säger vet jag att jag inte är.
men jag blir bara trött på och höra det ni säger eller skriver till mig.
Så har ni fattat nu?
ett riktigt jävligt gnällit inlägg men jag känner att dem flesta bloggläsare behövde det.
+ jag har tänkt på att färga håret länge nu men jag tänker inte för ni får acceptera
mig för den jag är , jag ska inte ändra mig för att ni ska acceptera mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0