krångel

Hejsan alla bloggläsare :):)
nu är jag inte ett dugg glad ska förklara varför.
Jag pappa och amanda skulle åka upp till leksand på torsdag.
sen så fick vi reda på att anna och helmut skulle upp också
och veronica och fredrik också kanske ska komma upp det blir
fett roligt tänkte jag. men nu ska det tydligen bli dåligt väder dit
min faster och hennes man skulle då ska dem stanna kvar i husvagnen
och vi tänkte åka upp endå för det får ju plats men nu kommer
dem och säger att min kusin är typ sjuk och han kanske måste
följa med upp om han inte kan jobba och då får ju inte alla plats?
och det finns inga fucking fitt stugor heller och jag vill upp till leksand.
fan vilken krångel familj jag får ha. seriöst jag får damp nej nu ska
jag försöka lugna ner mig!!!!!!


Kommentarer
Anonym

Svar: Allt är bara bra här:D

Vad görs?

2010-07-28 @ 12:32:22
URL: http://bloggarense.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0