fråga

Jag får ofta den här frågan av vänner och andra:
Varför bloggar du?
Jo så här är det.
Jag bloggar för jag tycker det är roligt och skriva om min vardag.
förut skrev jag på bilddagboken om min vardag men alla tyckte
det va fett drygt sen la jag ut massa bilder som jag tog och det
tyckte dem också va drygt. då kom jag på en sak jag kan börja
blogga lägga ut bilder från dagen där och skriva om min vardag
om mitt liv där istället. sen den som tycker det verkar intresant
fortsätter väl och läsa. och så börja jag blogga bara minna vänner
läste bloggen. men nu har jag vuxit med min blogg. så det är
därför jag bloggar.


Kommentarer
Ina

Heii :) Jag är en norsk flicka som undrar var du köpt din blå college jacka?

2010-07-26 @ 03:13:51
URL: http://inaed.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0