ego (Y)

Hahahah nu kommer mer ego bilder (y)
min katt hoppade upp i mitt knä sen så va hon med på några bilder sen hoppade hon ner igen. sen tog jag såklart bilder på mig själv för jag är ju största egot hahahhahahahahah nooooot. det är några "kompisar" som säger att jag är ego jo shenare visst ;)
och fuck er som tror att jag inte vågar gå utan smink och ta kort utan smink. jag har alltid maskara och ögonskugga inget annat men på dem här bilderna har jag inte smink för huvudtaget


typ första gången jag ler med minna tänder. alltså burkar inte göra det bara för dem är snea men va fan ni får ta mig som den jag är.



Kommentarer
Linnea Guttke

Ja visst kan vi göra det :) jag lägger till dig nu.

2010-07-27 @ 23:11:22
URL: http://linneaguttke.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0