SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Varför bloggar du? =) emelina
svar: För att jag tycker att det är väldigt roligt och blogga.

har du någon gång provat ngn annan blogg än blogg.se ?
haha fin fråga :D:D
jennifer
svar: ah , jag har en blogg på blogspot men bloggar typ aldrig där
bloggar bara här. :D:D

hur lång är du?
hur mycket väger du?
anonym
svar: 1,60 och 45 kg

använder du löshår ?:) illih
svar: den frågan får jag ofta i skolan och sånt , nej jag använder inte
löshår :)

Vad tycker du gör en blogg intressant att läsa? vad måste den innehålla? sandra
svar: jag vet inte riktigt , man måste ju va lite små rolig när man boggar och man
kan ju gärna ha bilder så det blir lite roligare, jag vet inte riktigt.

Roligt att du hittat till min blogg:)
Jag undrar vad ditt mål med bloggen är?
Kram Girly
svar: mitt mål med bloggen , jag vet inte riktigt jag bloggar nog mest för det är roligt. :)

när ska vi träffas?
ja vill träffa dej riktigt snart,
kan vi träffas på tisdag?<33
benny
svar: vi måste träffas snart , jag kan inte i veckan :( kanske nästa vecka<3

löshår? (: eshporta
svar: nej har riktigti hår (:

varför har du inte mer kategorier?
och varför länkar du aldrig nån?:)
  caseythabest;)
svar: det va en bra fråga , jag vet inte , men funderar på och fixa det

Vilken är ditt bästa minne och bästa resa?  TIPSBLOGGEN
svar: mitt bästa minne har väldigt många bra minnen och bästa resan är när
jag åkte till turkiet med mammi.

hur kan du vara så söt ?!
läs/följ/kommentera min (K)
pussN
nnina
svar: det är svårt och vara nåting man inte är :)

hur många läsare har du?:)<3  caseydaviescolley
svar: olika , hade ju besök rekord på 187 läsare så man vet inte vad
som kan börja bli förut hade jag upp till 50-60 läsare :)<3

Vad har du för framtidsplaner!?
FIn blogg! :)
anynom
svar: minna framtidsplaner , jag har inte tänkt så mycket på det , tack :)

hur kommer detg sig att du började rita på din vägg? :D
hihi (a)
jessica
svar: det va en bra fråga (a) typ pappa fixade mitt rum sen blev det aldrig
klart så då börja jag och minna kompisar kladda :)

haha konstig fråga men,
hur sminkar du dig alltså ja menar inte nåt dumt,
utan ja menar vad använder du eftersom det blir fint hihi :)?<3
magda
svar: asså jag använder inte så dyrt smink och sånt med använder h&ms
foundation och puder , sen på kinderna har jag bronizing powder som också
är från h&m sen maskara har jag IsaDora extra volum det är röd kork eller
vad man nu säger :)<3

vad e dina framtidsplaner bo kvar plugg ai västerås lr:) antonk
svar: jag vet inte vad minna framtidsplaner

är du oskuld?
hur många gr har du strulat'?
anonym
svar: nej , har strulat med nåra styckna

Hahah lite dampiga frågot jag ställer:

Vad har du för bh storlek??

Vad har du på dig just nu?

Har du strulat ngn?

Haru lust att åka pulka nu:)<3??
[email protected]
svar: 70 b och 70 c
just nu har jag på mig trosor , bh , mjukisdress och linne
ja jag har strulat nåra gånger
inte nu :)

Varför tog du bort min kommentar? anonym
svar: för att din kommentar gick över styr.

"Ni får fråga vad ni vill jag svarar helt ärligt!"
Hmmm? Då borde du svara på miin fråga.
ken
svar: din fråga gick över styr det är därför jag inte svarar på den.

hur många läsare har du ungefär varje dag :)? caroline
svar: som jag sa tidigare runt 50-60 förut men nu vet man inte om jag får
mer eftersom att jag hade besöks rekord :)

jag är inte seriös typ.
men skulle du kunna tänka dig att krama mig elr kyssa mig.
P.s
är inte seriös
sebastian
svar: kanske kram

känar du ppå och blogga? hur mke?
Villka bloggar läser du??
anonym
svar: känar inte så mycket, vilka bloggar jag läser jag läser rätt så många så
orkar inte rabbla upp.

tack för alla frågor hoppas ni blev nöjda med svaren :)



Kommentarer
Anonym

du är dum du tog bort min kommentarrrrrrrrrrr

2010-01-25 @ 19:09:38
Anonym

haha 70 b - 70 c, där tog du väll allt i gumman?

2010-01-25 @ 19:57:44
Girly

va skoj att få svar.

Bloggar också för att det är så kul:)

Kram Girly

2010-01-25 @ 19:58:34
URL: http://girlysworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0