ROLIGT

chacha :D:D:D:D:D
hahahahhahahah skoja ba nemen hejsan chacha
hahahahah har tråkigt förlåt nu ska jag bli seriös :)
Vad jag gör ?
Jo jag sitter här framför datan och nördar musik har
hittat massa bra musik idag så nördar nördar och
nördar musik hahahahahhahahah :) nej nu va jag oseriös
igen men det är sånt ni får ta.
Iallafall tagit det lungt hela dagen ikväll ska jag nog se på
johan falk filmen med pappi :D sen ska jag sova för i morgon
är det SKOLA :(:(:(, på morgonen skulle soffan komma hahaha
vet inte varför jag skrev soffan men jag menar sofie hoppas
hon kan komma men om hon inte kommer så kommer vi allafall
mötas där vi bussen som vanligt. Nej nu orkar jag inte skriva mer
så vi hörs lite senare idag.


hösten 08

våren 09

våren/sommaren 09

sommaren/hösten 09

hösten 09

hösten 09

hösten/vinter 09

vintern 2010
Okej bilderna kanske inte stämmer in vilket år och årstid det va men
kommer fan inte ihåg.

jag älskar dig sofie söderkvist♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0