ROLIG DAG!

Cha cha :)
Ni kommer tycka jag är dum i huvudet men då får ni göra det!?
ROLIGASTE SKOLDAGEN PÅ FETT LÄNGE :D:D:D:D:D:D:D:D:D
aja iallafall kom till skolan allt va tråkigt hade no det va fett tråkigt
men efter det gick jag och ella till idrotten då vaknade jag till hoppade
omkring och sjung sen så va det idrott va inte med , sen så gick vi
tillbaka till skolan och skulle äta hoppa omkring då med :) sen så
åt vi , på rasten minglade vi runt hahahha ;) sen in i klassrummet
jag och ella låg på golvet och skratta vete fan vrf :) sen så hade vi
ea satt brevid gustav sjukt drygt det va försökte jobba men gick inte
så bra men vi hade fett roligt ;) sen va det iup och jag ella linus martin
jesper satt och prata och skratta hela tiden asså så hära mycket som
jag har skrattat idag har jag inte skrattat förut i skolan. Efter skolan
tog jag jesper chille och susan sälskap hem chille och susan skulle
till bussen och jesper t gidde och jag hem så alla går ju typ samma väg
nu kom jag typ nys hem ska ta det lungt , skulle va med sofie men hon
kan inte :( aja vi hörs lite senare ska hämta COLA jag vet att jag är tjockis
men det blir ändringar på det snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0