OMOGNA

Asså seriöst nu får jag lite mer damp.
Sluta ring med dolt nummer och säga massa dumma
saker om ni fortfarande inte vågar stå för vem det är.
Det är massa som ringer med dolt nummer och håller
på och ba hora bitch hoppas du dör blablablablabla asså
skaffa er ett bättre liv. Okej jag har också ring med dolt
nummer men då busringer jag & minna kompisar vi säger
fan inte fula saker.
Men som t.ex igår så ringde nån till
fanny och ba sa fanny lät som värst runkrösten sen när
jag ba men äckel då klicka den vet inte om den han höra
men endå har ni inget bättre för er än och ringa till massa
och hålla på? Ni verkar ju iallafall inte ha så roligt liv.
Sluta ringa och säga att man är hora och massa annat jag
tror inte ni själva ville att andra ska ringa och säga det till
er och om det är folk som gör det visa att ni är mycket bättre då.
Okej det är inte det enda ni gör ni skriver antingen på bloggen
eller bilddagboken anonymt och skriver massa duma saker
stå för vad ni tycker och säg det med erat egna namn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0