NATTBLOGGNING!

Det hära blir min andra nattbloggning.
börja med det hära inlägget klockan 00.08.
Nu sitter jag här framför datan lyssnar på musik chattar
smsar och massa har sjukt ont i ryggen :(
sen är jag sjukt irreterad ni läste kanske mitt förra inlägg
då fattar ni jag är irreterad på alla som håller på så asså
jag får damp.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva jag va med fanny alenius
hon va saknad hade inte vart med henne sen förra året under
våren :o har sjukt fina bilder sen det men dom kommer ni tyvär
aldrig få se för dom är så konstiga.
I morgon ska man va med älsklingen ebba linnarud mitt allt hon
betyder ju verkligen mest för mig den 7 april har vi kännt varandra
i 2 år så vi ska fira det på något sätt :D det blir väl och tjocka oss
som vanlig då hahahahahahahahahahahha. Jag ska va med ebba på
fredag också hon ska sova här sen skulle jag nog va med fanny igen
på lördag antingen sover jag hos henne eller hon här vi får se hur det
blir med det.
Iallafall på torsdag börjar skolan igen:( så måste sova nu för att jag ska
kunna börja vakna i tid och massa men det brukar inte va nått problem
för mig men iallafall.
Nu orkar jag snart inte skriva mer för jag har ingen aning heller vad jag
ska skriva.
klockan blev 00.21 när jag sluta nattblogga hitta ingen bild så det tog
lång tid.

äkta vänskap & kärlek


Kommentarer
världens bästa ebba

vi måste va på torsdag också!;o

aja, vi snackar i morron :)

vi kommer iaf ha det bäst som vanligt:D<3<3<3



älskar dig sjukt mycket bästa vän, du betyder otroligt mycket för mig ska du veta,

skulle aldrig vara där jag är nu utan dig.

2010-01-06 @ 00:42:25
URL: http://linnarud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0