NATTBLOGGNING!

Hejsan alla bloggläsare :D:D
Nu blir det en till nattbloggning klockan är 00.48 när jag
börjar natt blogga undra hur mkt klockan blir sen iallafall
sitter och kollar på gammla bilder och skickar det till emma
och hon gör samma sak skickar bilder till mig vi har väldigt
roligt sitter och nördar låten som jag la in på bloggen , lyssnat
på den sen klockan 7, men det är sjukt bra och väldigt fin.
på måndag ska jag va med denise på tisdag skulla jag nog
va med sofie ingeting bestämmt på onsdag torsdag va med
fanny bästa vän sen antingen fredag eller lördag ska jag och
fanny sova vi får väl se. HAHAHAHHA emma ritade nys en
bild på mig när jag har katt sträck och massa skit hahah.
Jag har ingen aning om vad jag ska skriva är trött så tror jag
ska krypa ner i sängen kolla på film sen sova eftersom massa
som jag har chattat med har dragit och sovit så känner att det
inte finns nån rolig som kan chatta så jag tror jag också ska dra
från datan ingen aning.


jag som håller i det dära lilla barnet.
Ska sova nu klockan är 01.00
GOD NATT :D:D:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0