KOMMER DÖ...

KOMMER DÖ SKA KOLLA PÅ SKRÄCKFILM
sisst jag kollade så dog jag kunde fan inte ens somna:(
aja det får väl gå iallafall va nys på råby centrum och åt
KEBAB :D sen så köpte vi GODIS:D det va fett läskigt för
när vi satt och åt jag ba "emma och danne kommer säkert
gå förbi här" sen efter typ 10 minuter kom dom gåendes
för bi sen mötte vi dom inne på ica stanna och snacka med
dom sen så gick vi hem och nu sitter vi här ska gå in till
frejs rum och kolla på film jag kommer seriöst bajsa på mig
för tydligen ska det va mkt hoppfram scener och hatar sånt
aja det får väl gå. bloggar nog efter filmen.



Kommentarer
erika.

Finblogg!(:

2010-01-08 @ 21:53:57
URL: http://bloggarenerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0