KOM NYS HEM

Hejsan alla bloggläsare :):)
SHIT TYP 10 TIMMAR SEN JAG BLOGGADE DÅLIGT DÅLIGT

aja iallfall nu har jag nys kommit hem från skolan har gjort
rent minna örhängen iallafall skolan först kolla vi på film sen
så hade vi rast sen så ämnestugor jag och ella hade först
matte sen svenska sen tog vi lunch efter det rast sen hade vi
ämnestugor igen först hade matte igen sen svenska igen sen så
gick jag och ebba hem t henne sen så gick vi och köpte godis sen
så solade vi hon tog 30 minuter och jag 20 minuter jag har värsta
problemen och ligga stilla , sen drog jag hem och fixa örhängerna
och nu sitter jag här och kollar på tv , tog typ inga bilder från idag :(
bloggar mer senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0