JIPPI!

Hejsan alla bloggläsare:):)
har nys kommit hem packade jävligt snabbt och nu ska jag
bara slänga i mig en salad sen drar jag igen ska sova hemma
hos sofie i natt för pappa ska jobba natt och ville inte sova själv
och då sover jag hos sofie , men bloggar nog när jag är där ,
iallafall skola idag först så hade vi ämnestuga sen så extra engelska
efter det rast sen ea lunch rast sen så so loggbok sen gick jag och ella
sälskap vi hade snöbollskrig eftersom det är snöstrom ute sen så gick
jag och träffa angeliqa en snabbis sen gick jag och träffa fanny och vi
gick t fanny va där hjälpe fanny med läxan sen tjata jag mycket på pappa
han kom och hämta mig vid halv 6 sen åkte vi köpte bussbiljeter sen hem
packa och nu sitter jag här ska kolla på andra avenyn på datan sen drar
jag bloggar nog när jag är hos sofie :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0