JAG VILL SHOPPA!!

Nu sitter jag och kollar på massa kläder från gina tricot
och andra affärer , blir sjukt shopping sugen hoppas jag och
mamma kan åka till tunapark i helgen behöver verkligen
shoppa okej jag kan inte stänga minna lådor med kläder i
men jag får väl rensa så det nya får plats MÅSTE SHOPPA.

Vill ha en sån tröja men vet inte vilken färg 249 kr

måste ha gina linnen har ju 3 vita och 2 svarta
1 ljusblå 1 mörkblå 1 grön , vill ha nåra fler dom
är verkligen sjukt sköna och kostar bara 99 kr.

kärlek till tröjan måste verkligen köpa 129 kr

sjukt snygg tröja förut använde jag såna här hela tiden
men inte längre så vet inte om jag vill ha sån men sjukt snygg
99 kr

inte för jag använder jeans så mycket men endå 199 kr

ge mig 299 kr

måste köpa mer leginsar 149 kr



Kommentarer
Ida;)

Köp alla vet ja, fett snygga jue!:D(L)

2010-01-22 @ 18:29:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0