HOS SOFIE

Hejsan alla bloggläsare :D:D:D
nu ligger jag hemma hos sofie i hennes sänge jippi:D:D:D
jag tycker hon har fint rum hahahaha det är väldigt rent
här inne :D:D
iallafall skola idag ganska chill först så hade vi typ samling
lyssnade på ljudbok sen så rast då drog vi till stan för vi skulle
till bibbland för och låna böker till svenskan sen tillbaka till skolan
jobba med svenska sen så lunch men åt inte för vi hade ätit
på stan sen så hade vi matte sen typ svenska/engelska vi har haft
ämnestugor så vi får välja mellan matte svenska och engelska.
iallafall efter skolan gick vi och åt pizza tjockisar eller vadå?
sen tog vi bussen till sofie bussen brosade och jag flög åt helvete
hahahahahha gjorde illa mitt finger som fan :( aja iallafall det börjar
bli bättre nej nu ska jag va social mot sofie vi hittar väl på nåting
inlägg kommer sen och bilder med kanske :)

hahahahhahahahaha bjuder :D:D:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0