HISS&DISS


EMELIE RESANDER OCH FANNY ALENIUS
- hissar oss igen hahaahah för vi har nåting som kallas ekta
vänskap och det är verkligen ekta vänskap mellan oss iallafall
ska jag vara med henne i morgon sen ska vi nog sova på fredag
tor jag. JAG ÄLSKAR FANNY ALENIUS (L)


EKTRA ENGELSKA
- HHAHAHA nu tycker ni att jag är dum i huvudet för jag hissar
vår extra engelska men det är sjukt roligt vi ska jobba om en
sprot och jag jobbar med felicia ella chille och linus och vi jobbar
om innebandy så vi ska göra film vi ska prata om fakta spela och
massa annat roligt , sjukt roligt. (jag och ella på bild)


MIN KLASS
- fattar inte varför jag hissar min klass men den är rätt så rolig
det är killarna som gör så den blir rolig, känner mig mer välkommen
hos killarna en tjejerna men aja skit samma alla är fortfarande
roliga. Sitter brevid linus forsgren asså döda mig hur jobbigt får
det inte va haha nejdå men ibland blir det lite jobbigt när man verkligen
vill jobba och sånt.

MIN KLASS
- dissar min klass också men det är för att vi snackar så jälva mkt
eller det är mest killarna som nördar sig vid sina datorer haha
men asså sånt får man ta också men ibland kan det verkligen bli
överdrivet.

MIN PLATS I KLASSRUMMET
- en fett diss hatar och sitta längsbak i en jävla kant asså ser ingeting
för dom som är långa sitter framför mig får alltid ba ta ner huvudet
och massa asså får damp hoppas vi får byta snart igen sen sitter
jag brevid linus okej det är skit roligt ibland men asså alla som
jag brukar va med sitter andra sidan klassrummet så sitter där
som en liten mupp och inte säger ett skit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0