HISS&DISS

LJUSPARTY
- mammas ljusparty hissar jag det va sjukt mysigt men somnade
typ på 3 stolar i 15 minuter för va så trött.


ANDRA AVENYN
- hissar självklart andra avenyn måste jag säga nåting annat eller
än att det ÄGER.


TAGIT HÅL I ÖRONEN
- hissar att jag har tagit hål i öronen på måndag har jag haft dem i
1 vecka och det läcker som det ska , det gjorde det inte föra gången :o


FRISKIS OCH SVETTIS
- hissar att jag ebba karin och linnea va där i torsdags och tränade efter
träningen så va det fett snygga killar där så man kan ju träna och kolla
på killar ;) vi ska börja träna där också



SKOLAN
- måste jag säga nåting? asså okej kan skolan vara fett roligt ibland
men just nu känns det inte alls roligt och vara i skolan eller ju ibland.

MIN MOBIL
- dissar min mobil för att den aldrig går sönder asså om den går sönder
1 gång till så får jag en ny och nu vill den inte gå sönder istället.



Kommentarer
M I R A B E L L

oj har du inte haft hål i öronen innan ?:o<3

2010-01-31 @ 10:16:06
URL: http://hippiehoes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0