HISS&DISS


ALEX FT SEBASTIAN KRANTZ - KNACKAR PÅ DIN DÖRR

måste jag säga nåting? JAG ÄLSKAR DEN HÄRA LÅTEN♥

TUNA PARK MED MAMMI
Hissar verkligen att jag ska till tuna park med mammi det ska
bli verkligen sjukt roligt , ská shoppa massor :)
JAG ÄLSKAR DIG MAMMI♥

EMELIE RESANDER & FANNY ALENIUS
känner att jag har hissat mig och fanny hela tiden.
men men , vi är bäst som alla vet :D
i morgon när jag kommer hem ska jag vara med fanny
sen ska hon nog sova hos mig. JAG ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN♥



SKOLMATEN
Inte god :( och idag skulle vi få köttfärsbiffar och nåra fick
kasler för dom andra va slut? dålig stil nej men dom gör inte
god mat på skolan.

KÄLLAREN PÅ SKOLAN
USH! gillar verkligen inte källaren på skolan.
Jag och ella va där och skulle leta efter saker och kommer
ihåg sist vi va där när vi skulle spela in en film då hörde
vi massa ljud tänker inte säga mer så gillar verkligen inte
och vara där nere.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0