HISS & DISS

EMELIE RESANDER & FANNY ALENIUS
TUMMEN UPP FÖR OSS TVÅ :D
Jag hissar mig och fanny för att vi ska vara på tisdag
och kanske sova med varandra vi har inte träffat varandra
på sjukt länge så jag saknar henne mest och vi är sjukt
smarta till sammans. PEACE


SÄLEN
tummen upp för sälen , det va skönt och va där komma
ifån västerås ett tag men det kanske inte va värdens roligaste
men det får gå.

2010
tummen upp för att det är ett nytt år :)
det ska bli skönt och kunna börja om från 0 eller
iallafall försöka börja om och det hära året ska bli
bättre än 2009.

SÄLEN
tummen ner för sälen. asså det va kallt och äkliga toalätter duschen
låg långt bort och massa nej usch hatade det stället vi stod på
vi burkar ju inte stå där.

SNACKA SKIT
det hära är jag sjukt trött på , så det blir verkligen tummer ner
det är nån/några som går och sprider att jag har snackat skit
om massa folk och jag har fan inte ens gjort det är det dumma
är att vissa tror på det också så det blir bråk och massa och
vet att nåra av dom som har fått höra det läser min blogg.
men jag blir så arg att vissa går och säger att jag snackat skit
om massa när jag fan inte ens har gjort det.
BARA LÄGG NER DET KOMMER KOMMA FRAM VEM/VILKA DET ÄR.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0