HAR TRÅKIGT

det hära va den tråkigaste dagen på det hära året hahah
inte för det vart så många dagen men aja det får väl gå skulle
vart med denise men hon är ju sjuk sen skulle jag kanske va
med albin och sofie men så blev det inte så jag har bara suttit
inne vid datan/tv som ni fattar har jag fått kanaler inne på mitt
rum så nördar mig vid tven hahaha ;)
Jag hade lite tråkigt så tog massa webb bilder här kommer nåra:


fick sms av ebba och exakt så tog jag kort så blev att jag smsa samtidigt


okej det får räcka med 5 bilder dom flesta blev suddiga.



Kommentarer
FEBB

nej du är så fiiin! :) och hahahaha samma med mig. jag orkar liksom inte vara seriös. haha. du är cool,puss

2010-01-11 @ 19:34:02
URL: http://febb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0