GOD MORGON

Hejsan alla bloggläsare :D:D
nu har jag nys fixat mig problem jag hade skulle välja
kläder först skulle jag ha jeans och mitt rosa linne men
sen så satt jag på mig legins och rosa linne sen bytte jag
linnet på blått sen så har jag min nya mjukisdress tröja för
jag pallar inte va helt fixad ville ha lite mys kläder idag också
ska snart dra till skolan. efter skolan ska jag ta hål i öronen
sen när jag kommer hem ska jag stänga frågestunden och
svara på alla frågor så passa på och fråga nu medans jag är
på skolan

turkos mjukisdress tröja: bikbok
turkos linne: gina
svart spetslinne: gina
svarta legins: gina


Kommentarer
Sandra

Nu har jag valt ut 10 finalister som tävlar

om att bli veckans blogg. Klicka in och se

om du är en av finalisterna. I så fall är det väl

dags att ragga röster som bara den för att kamma hem titeln?

Lycka till <3

2010-01-25 @ 10:40:36
URL: http://mindresmart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0