*

Hejsan alla bloggläsare :):)
nu sitter jag här framför datan och kollar på tv kollade
nys på minna kommentarer jag har fått om svaren på min
frågestund och fick en komentar som är så hära:
haha 70 b - 70 c, där tog du väll allt i gumman?
svar: yes baby jag tog i allt för mycket förlåt jag menar verkligen
förlåt jag har ju inte tuttar alls :( hahaha fuck no jag har tuttar
hahahahahhahaha du kanske inte har tuttar så du blir så fucking
avis. puss på dig med
hahahahha du skämmer ut dig lilla anonyma bajskorv.
nej nu ska jag fortsätta kolla på tv bloggar mer sen.



Kommentarer
Parisaas ♥

Nu har jag en ganska annorlunda Gissa kändis-tävling på min blogg! Det gäller inte att vara först den här gången. Gå in på min blogg & läs instruktionerna, lycka till! ^^

2010-01-25 @ 20:44:02
URL: http://parisaas.blogg.se/
Anonym

hahahhahaaha va moget hon är säkert avundjuk;)

2010-01-25 @ 21:31:56
sofie

HAHAHAH OMG SYND BARA ATT DET ÄR SÅ STORA DU HAR:D

dina tuttar=kärlek<3!

vill också ha bomber:( men tycker synd om din rygg.



JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING!!! kan du träffa mig i veckan?

2010-01-27 @ 06:34:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0