DOM DROG TYP NYS

Hejsan alla bloggläsare :D:D
dom drog typ nys vi har haft sjukt roligt men iallafall
första skoladagen får skäll på engång det börjar ju
bra men va fan det va ju inte mitt fel? iallafall sen gick
vi till bibblan gick med sofie vi hade roligt på vägen sen
blev vi klara så snabbt så vi fick rast då gick vi på stan
och provade skor och sprutade ner oss med parfyme.
Sen tog vi bussen till skolan orkade inte gå haha efter
det så typ åt vi på skolan sen gick jag och karin hem
till mig efter typ 4 minuter kom ebba vi pratade och
gjorde massa och skratta. tog kort men inga bra bilder
fick jag , ebba tog också kort hon ska skicka dom sen
ikväll får vi hoppas. Iallafall sitter här nu ska snart äta
bloggar mer sen. är rätt så trött somnade klockan 3 :o

sofie på väg till bibblan

kärlek till skorna♥

jag och sofie

karin jag och ebba

hahahahahhah hade jag roligt eller :D
kanske kommer mer bilder om ebba skickar.

 



Kommentarer
sofie

HAHAH SHIT JAG ÄR VITARE ÄN SNÖN FÖRFAN

men skorna in your heart:( okej jag tare poå svenska. HAHAH kan ej engelska(eksd)

SKORNA I VÅRA HJÄRTAN!!!

jag älskar dig pussssssssssssssssisen, thihihih

2010-01-07 @ 21:03:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0