TILL FELICIA och andra

Nu är det så hära att jag ska hjälpa felicia med header och ni andra
som kanske inte vet hur man sätter in det.


Först så går man in på skapa sen trycker man på bild grejsen där jag ringa in med svart.

Sen efter du har gjort det kan man ju välja hur stor bilden ska vara. sen trycker man
såklart på ladda upp bilden. så kommer den upp på inlägget.


efterman har gjort det så kan man gå in på html knappen och där ska man kopiera länken.


sen ska du gå in på design och sen redigera stilmall.


sen ska man bläddra ner på sidan och där jag har ringat in med rosa där kopierar du
in länken du kopierade på htlm knappen . det jag har gjort med svart är att man kan bestämma
hur bilden ska sitta liksom vet inte hur jag ska förklara men asså som jag har 800 meter bred och
200 meter kort.


hoppas ni tycker att det är bra , det är lite svårt och förklara men om ni måste ha
mer hjälp så gå in på
http://designadinblogg.se/  där står alla saker om bloggen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0