Svar på frågestunden

alllllllllllbiiiiiiiiiiiin rooooooooosbääääck
haha, vete fan vad jag ska fråga men frågar typ vilken favorit färg har du?<3
svar: Hmm! har ingen favorit färg.<3

JENNY
vilken sko storlek har du?
nån favoritblogg?
en pryl dui nte kan leva utan?
svar: 35/36 , ingen favoritblogg , min mobil

sofie
varför älskar du mig så jävla mycket:o?
ehehhehe(a)
svar: Jag älskar inte dig?
vad har du fått det ifrån?
hahahahah skoja ba , men du är min bästa vän (a)

JESSICA :D
varför har du ritat på dina väggar? :D
hihi, (:
svar: Hmm! typ pappa fixade mitt rum sen gjorde han aldrig klart
det sen börja jag kladda sen blev det bara värre och värre och värre:D

rebecka
äru kär i nån?(:
vilka bloggar läser du:)?
svar: asså inte kär men gillar en lite :) typ kissie dessi paow ella felicia
caroline asså rätt så många.

anonym
vad står det på dina väggar?:D
och är du duktig i skolan, har du bra betyg?
svar: På minna väggar så står det typ allt asså om jag skulle skriva det
så skulle det ta flera år, asså är väl inte bäst i skolan men rätt så bra ,
jag här rätt så bra betyg.

rina
absolut bästa låten i hela världen?
svar: asså det finns ingen absolut bästa låt för mig just nu.

anony... ehh fett tråkigt namn :( arne :D
äru oskuld ;)?
annars vem tog den ?
svar:  om du är så nyfiken så adda [email protected]
så får du väl fråga där.

sebastian
var för är du inte med sofie?
ska vi va nån gång?
svar: asså jag och sofie är så ofta vi bara kan båda vi har rätt så mycket
just nu, ah kanske det.

E - en blogg om allt
vem var den senaste du va tillsammans med:)?
haha
svar: Jonathan Dernsjö :)

ella
När är du som gladast?<3
svar: det vet du nog eftersom du alltid ser mig glad när jag är med dig ;)<3

Andréa
Hur gammal är du?
Vad är ditt drömyrke?
svar: jag är 14 år fyller 15 i augusti , mitt drömyrke det är typ och hålla på med
smink och naglar.

MEL
vad skulle du välja , buss eller bil :)?
svar: asså buss är skit roligt och åka för man kan träffa folk på bussen men
liksom bil är skönare och åka :)

anonym
hur många har du kaft sex med?
svar: om du är så nyfiken på det så adda [email protected]
och fråga där.

Vilma
vad tycker du är finast på HELA dig? <3<3
svar: hmm! det hära va en svår fråga , det är typ minna naglar jag älskar verkligen
dem. sen gillar jag mitt hår också <3

JUDITH
Fråga: varför började du blogga?
vad skulle du vilja vara om du fick vara vad som helst? ;)
svar: asså förut skrev jag alltid på bilddagboken vad jag gjorde om dagarna och
la ut bilder där om minna dagar sen blev rätt så många arga på mig så la av med
det och sen för nåra månader sen bestämmde jag men då bloggar jag då kan jag
lägga ut bilder och skriva om min dag här och man behöver inte läsa om man inte vill.
Mig själv? :)

majja
köper du alla dina kläder på GinaTricot ?! :)'<3
svar: Nej det gör jag inte men det mesta:)

så här får ni svaren på frågestunden.
Hoppas dem duger om ni har nåting mer så äre bara och ta kontakt
[email protected]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0