SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Postat av: jenny
varför började du blogga?
och hur långt vill du komma med bloggen?

svar: hmm jag började blogga för en kompis tipsade mig om
att starta en blogg och hon sa att det va riktigt roligt i början
tyckte jag att det va BLÄÄÄ men nu tycker jag att det är SUPER
ROLIGT.
asså vet inte riktigt men vill ju komma nånstans iallafall.

Postat av: a m i n a
hur många inlägg har din blogg?
och vad siktar du på? :)
svar
: 769 st inlägg har jag på min blogg :)
jag vet riktigt inte vad jag siktar på.

Postat av: anonym
är du stark?
svar:
hahahha minna kompisar tycker inte det iallafall.

Postat av: emma
katt eller hund?
sommar eller vinter?
pizza eller kebab?
svar
: båda , sommar , båda

Postat av: bert
vem är din idol?
svar:
har ingen idol

Postat av: Anonym
favoritbok?
favoritfilm?
svar
: bögslungan , för bra för att dö och linaskvällsbok.
min favorit film är johan falk :)

Postat av: ebba
visst är ebba linnarud cool?:)
svar:
hahahhahaha ah såklart hon är cool men jag är coolare :)

Postat av: elin
kissie/paow/dessie?
svar:
asså skulle välja paow för hon är mer "normal" än dem andra.

Postat av: malinnn
skulle du hellst äta upp 5 paket smör eller 2 hela ketchupflaskor?
klippa av din bästa väns tår eller skjuta dig själv i huvudet?
drunkna eller dö i en brand?
svar:
dem hära frågorna är helt sjuka förlåt men asså skulle inte äta 5
paket smör eller 2 hela ketchupflaskor BLÄÄÄÄÄ! sen skulle jag inte göra
andra frågan heller. tredje frågan heldre dö på bästa sättet.

Postat av: en cooling
vilka bloggar läser du?
svar:
kissie dessie paow issa och måga fler.

Postat av: anonym
älskar du fiskpinnar?
svar:
helt ärligt så säger jag bara BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Postat av: jolina noresson
om du va kille för en dag, vad skulle du göra då?;)
svar:
hahah jag skulle nog göra mycket saker just nu vet jag ej :)

Postat av: Sazo
1. Vad skulle du göra om jag låg under din säng ;)
2. Hur gammal är du?
3. Vad tycker du är roligast med att blogga?
Puss och peace
svar:
1. hahah jag vet inte ;) 2. 14 fyller 15 i augusti. 3. allt

Postat av: anonym
har du någon fobi? isf för vad?
svar:
ah det har jag rätt så många , en är höga höjder.

Postat av: TUBA [bloggen om outfits :D]
hur lång o hur mkt väger du? vad tycker du om min blogg?
(kan du kommentera när frågaorna är besvarade, ifall jag glömmer) :D
svar:
jag är 1.60 cm och väger 48 kg , din blogg är bra. :D

Postat av: Olivia, the and only
hur fann du till min blogg? :)
svar:
satt och kollade på andras bloggar sen kom din upp. :)

Postat av: erik
vilken bh storlek har du?
svar:
den frågan har jag svarat på förut och på engång va det nån som sa att
jag ljög om min bh storlek , men jag har 70 c

Postat av: MELISSA
varför bloggar du?:)
vad skulle du valt buss lr bil?
vill du bli känd med din blogg:)?
vilken är din favo låt?
svar:
hmm asså bloggar för det är roligt. båda , det är roligt och åka buss för att
man kan träffa folk men skönt också och åka bil. vem vill inte ? :) asså har många
låtar jag lyssnar på så har ingen favolåt.

Postat av: anonym
va hände mellan dig och marcus karlsson? <3:(
och vad tycker du om hans tjej som han har nu ? <33
NI va sååå söta :( <33
svar:
förlåt men när jag såg den hära komentaren börja jag skratta
därför jag och marcus gjorde slut för han är ett svin och tänker bara på
en sak jo SEX! jag känner inte hans tjej så kan inte svara på det.

Postat av: anonym
vem fan frågar om bh storlek.
är du bra i skolan?
har du knullat med någon? skämta
svar:
venne. asså är inte bäst i skolan men inte sämst heller. den
sista frågan svarar jag inte på för först frågar du sen skämtar du.

Postat av: ella
vem är din james bond kompis??(A) haha<3
svar:
inte du iallafall (a) hahah skoja ba såklart du ;)<3

Postat av: alllllllllllbiiiiiiiiiiiin rooooooooosbääääck
hej Emelie!måste va snart känner jag;);)
min fråga lyder: hur mår du?<3
svar:
hej albin , jo jag mår bra :)<3

Postat av: emma härnqvist/perfektion
hm är alltid så dålig på sånt här man jag kna ju försöka:
vad tror du själv att du gör om tio år?
svar:
om tio år hmm vad gör jag då asså jag har ingen aning. 

Postat av: E m m a a ♥
Hur många inlägg har du skrivit och varför bloggar du ? ;)
svar:
769 st , och bloggar för det är roligt :)

Postat av: E m m a a ♥
Vilka bloggar läser du ? :)
svar:
kissie dessie paow issa och nåra mer. :)

Postat av: caroline
hur många läsare har du ungefär varje dag?
hur många bloggar läser du om dagen :)?
svar:
mellan 50-100. hade väldigt många ett tag men sen så
bloggade jag dåligt så dem försvan. läser rätt så många. :)

Postat av: DAVVE DIN BABE!
Hur kan du ha så stora bröst kvinna ? :')
svar:
vet inte , asså man ufveklas ju olika. :)

Postat av: anonym
varför bloggar du ?
vilken kamera har du ? :)
svar:
bloggar för att det är roligt :). den hära kamran har jag:


Postat av: E - en blogg om allt
varför har du frågestund :P? hade de nyss(A)
svar:
den frågan har många frågat på msn och bdb så hära är det jag
hade riktigt tråkigt så slängde in en frågestund och skulle kolla om den
gick bättre och den gick mycket bättre. (A)

Postat av: cornelia
vem tycker du är den bästa bloggaren av fjortis bbloggarna?
vill du bli en känd bloggare?
svar:
 vet inte. asså kanske inte värdens kändaste men lite känd iallafall.

hoppas ni blev nöjda med svaren om det är nåting så är det bara och
kontakta mig.
[email protected]




Kommentarer
TUBA [bloggen om outfits :D]

hahaha bra svar :) fortsätt gärna att kommenteraD:

2010-02-22 @ 19:07:58
URL: http://tubas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0