REDO FÖR TRÄNING

Hejsan alla bloggläsare :):)
ÄNTLIGEN!!

nu har jag pluggat klart jag hade ju tre videosar och välja mellan
men skickade dem t min lärare och hon tyckte att dem va för hemska
eftersom vissa kanske är känsliga så fick knippa ihop ett bildspel och sen
ska jag har musik t det och det blir ungefär som en video men inte med
hemska bilder eller det är ju hemska bilder men inte så hemska. iallafall
har bytt om till träningen okej vi ska inte åka och hämta linnéa förens om
1 timme men den timmen kan gå snabbt bloggar ju såklart innan vi åker sen
när jag kommer hem. det blir bara jag och linnea som tränar idag för ebba
ska inte träna där och karin måste plugga så det blir bara vi två men det blir
roligt endå. bloggar igen innan jag åker.
Älskar låten , ska ha den till min redovisning


vitt linne: gina
blått linne: gina
tröja: fått av ellen
legins: gina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0