INGEN RUBRIK

Känner att jag har gjort många gnäll inlägg idag men asså
jag är irreterad det får man väl vara?????????
plus jag gillar frågetäcken ????????????????????? ;)
hahaha :)

iallafall som ni såg i nått inlägg skrev jag ju om LINUS FORSGREN
i min klass att han höll på ba kändabloggaren kolla på mig och
sånt och visa ba men hon är inte känd . Jag är inte känd men det
är iallafall rätt så många som vet vem emelie resander är och för
ni som inte fatta det. Så va han ju inte seriös han drev ju bara ah
nu vet ni det iallafall sitter och kollar på parodier av kändabloggare.
aja nu ska jag fortsätta att skratta som sakt har sakt att jag ska packa
i alla inlägg har fan inte gjort det en. oj nu sa jag ett fult ord fy på dig
emelie hahah men aja ska packa vid 8 ska sova redan 9 tidigt men jag
ska ju upp klockan 4 i morgon :( vi åker klockan 6. aja nu vet ni iallafall
att linus inte va seriös.

bild sen morgonen.


Kommentarer
Nikolina

tack så mycket! :) din blogg är också fin! :D

2010-02-24 @ 19:37:50
URL: http://mjaubaby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0