HISS&DISS

EMELIE RESANDER OCH SOFIE SÖDERKVIST
- måste jag säga nåting hissar oss för vi skrattar alltid när vi är.


ATT JAG KANSKE FÅR MIN NYA DATA OCH KAMRA I VECKAN.
- måste jag säga nåting???????? såklart man hissar om man ska få sin
nya data och kamra i veckan kanske omg har verkligen längtat efter det.

HELG
- såklart man hissar helgen typ 4 dagar kvar till helg igen hur skönt som
helst.

BILDER
- asså just nu dissar jag bilder för att jag har så mycket bilder på min data
så måste rensa typ hela tiden. iallafall har nys rensat webb bilderna asså dem
blir ju sjukt många eftersom jag tar kort varje dag men när jag får min andra
data ska jag inte hålla på och skicka alla gamla bilder.

VARDAG
- just nu dissar jag vardagen eftersom att det är jobbigt med skola och skit
men ibland kan det vara riktigt roligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0