HEMMA

Hejsan alla bloggläsare :)
nu sitter jag här vid datan ska börja plugga för ska redovisa i morgon
iallafall skola idag damp dag hela tiden inget bråk idag men först hade
vi ea sprang runt och försökte fixa massa saker vi skulle ju filma men
chille gjorde så vi inte filmade så vi kommer inte filma så vi har ingeting
och redovisa då :o iallafall sen så typ jobbat med engelska och svenska
lyssnat på redovisningar och i morgon ska jag redovisa :( aja så nu ska
jag börja plugga till redovisningen sen så senare ikväll ska jag och linnea
nog åka och träna.


Kommentarer
Vanessa

Svar; härligt ;) nja, sådär "/



föresten skulle de va kul om du hade lust att fråga något på min frågestund ;D

2010-02-09 @ 15:53:29
URL: http://nessiesplace.blogg.se/
viktor

Hej :)

du e riktigt söt ju:P

2010-02-10 @ 16:20:06
viktor

Du är riktigt söt ju;)

2010-02-10 @ 16:21:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0