HEMMA

Hejsan alla bloggläsare :):):)
sista skoldagen på en och en halv vecka :( kommer sakna
min roliga klass ;) iallafall skolan idag hahah fett roligt först va
det tråkigt sen ba poff skit roligt iallafall först så ämnestuga sen
så extra engelska , rast ea sen lunch rast sen så hade vi no fan
va roligt det va vi pratade hela tiden iallafall så typ linus forsgren
i klassen har var varit inne på min blogg så han går omkring och
säger bloggaren och massa skit drygt typ linus holtsby , gustav lindh
och jonathan hedberg tycker jag är helt blåst i huvud okej kanske
lite men endå hahahahhah ;)
iallafall snart ska jag kolla på top model
sen ska jag väl börja packa vi hörs senare igen.
OJ va långt inlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0