GOD MORGON

Hejsan alla bloggläsare :):)
nu sitter jag här framför datan och funderar på om jag ska ha
en bulle på huvudet eller utsläppt jag har ingen aning tror jag
har utsläppt sen sätter jag upp det på skolan kanske vi får väl
se ;) sofie skulle kommit idag men hon kommer aldrig :( så hon
kommer väl inte , så antingen går jag eller så stjusar pappa mig
tror jag går måste få bort parfym lukten lite , hahah ;) vi får inte
ha parfym. undra vad som händer i skolan idag då ingen aning.
efter skolan ska jag hem lite snabbt sen åker jag hem till fanny
och sover där så bloggar när jag kommer hem.

rosa linne : gina
spets linne: gina
kofta: gina
legins: gina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0