GOD MORGON!

Hejsan alla bloggläsare :):):)
klockan är snart halv 9 och ni tänker varför är hon inte på skolan
som jag skulle vara jo så hära är det jag gick upp på morgonen som
vanligt fixade mig och sånt dära sen skulle jag åka till skolan men då
fick jag värsta ont i magen igen och nästan lite spy kännsla mysigt
och prata om men aja , så då va det lika bra och stanna hemma man
vet ju aldrig om det är nåting. Men i morgon ska jag försöka gå till
skolan för vi ska filmna i morgon. sen på kvällen ska jag ju träna.
bloggar ju mer senare


Kommentarer
Linnéa

sv: jo bara bra, vad tkr du om att det blev så mkt snö iår? xd

2010-02-02 @ 08:39:52
URL: http://linnesa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0