GOD MORGON

Hejsan alla bloggläsare :):)
Nu har jag nys fixat mig eller har håret kvar ska fixa det snart
har träningsvärck sen i tisdags fick det igår kväll tyckte det va
konstigt iallafall. har irreterade legins funderar om jag ska ta med
andra för jag kommer aldrig orka med dem hära dem är små men
samtidigt förstora :O dem är förstora i midjan och försmå i längden
:o drygt som F*N iallafall ska upp till ann (skolskätaren) eller va f*n
det nu heter iallafall ska kolla ryggen längd och vikt och prata liksom
om min hälsa och sånt , sen ska hon vet hur stora tuttar man har och
hur mycket hår man har där nere så får lov och peka på bilder :o
aja efter skolan ska jag väl hem sen ikväll blir det träna igen.
bloggar när jag kommer hem.


inte plattat hår.
linne: gina
legins: ullared
sen nån kofta.


Kommentarer
placebohoe

Fina leggings :) kram

2010-02-11 @ 11:12:47
URL: http://placebohoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0