FÖRLÅT

HEJSAN ALLA BLOGGLÄSARE :):):):)
förlåt förlåt förlåt förlåt

har verkligen inte bloggat nåting men försökte men internet ville
inte fungera :( iallafall nu är jag hemma har shoppat iallafall lite.
nu ska jag skriva lite om minna dagar ni behöver inte läsa.
TORSDAG:
Vaknade klockan 4 fixade mig och allt sen kom mamma hitt vi packade
in i bilen sen åkte vi till ullared bloggade i bilen kom fram vid 1 tiden och
då shoppade vi klockan 6 på kvällen åkte vi till stugan försökte blogga
men det gick inte vi åt kollade på tv sen somnade vi.
FREDAG:
vaknade väldigt tidigt klockan 6 gick up kolla på tv sen fixa mig åt frukost
sen åkte vi och shoppa mer saker sen gick vi och åt vid 2 tiden kom linda
och robin så vi gick in igen sen efter det fickade vi med dem sen vid 5 tiden
åkte vi hem och jag sov typ hela vägen i bilen och nu är vi hemma. ska snart
sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0