ÄR HOS ELLEN

Hejsan alla bloggläsare :):):)
väldigt länge sen jag bloggade hoppas ni inte har saknat mig för mycket.
iallafall skolan igår det va rätt så roligt. sen så gick jag hem till ellen vi
typ gjorde ingeting sen gick vi till coop köpte godis och sånt sen hem och
ha spa kväll sen åt vi skit gott sen kollade vi på avatar vet inte om den
va bra eller dålig eftersom jag sov hela filmen hhah kanske såg typ 10 minuter
på den ;) aja sånt får man ta sen somnade vi vid 2 sen vaknade vi klockan 11
åt frukost och nu sitter både jag och ellen här men hon vid sin dator och jag
vid hennes mammas dator ska hem senare också vet inte när :o
iallafall fanny kanske skulle sova hos mig vet inte hur det blir det det.
bilder sen dagen kommer när jag kommer hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0