tråkigt

Kärlek, skola, familj, vänner, fjortis, krimminellt, dåliga tider

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - kanske ;)
Har du någon kille just nu? - nej men kanske någon på g vem vet ;)
Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dig? - ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - ja tyvärr
Vem kramade du senast? - kill kompisen jag va med igår :D
Okej att din kille hånglar med en annan tjej? - ah eller hur nej aldrig!


SKOLAN:
Har du bra betyg? - ja
Har du fått göra om ett prov någongång? - ja i matte
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - ja
Sköter du dej i skolan? - ibland ibland inte alla har sina stunder
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - varje dag nästan
Haft mobilen på lektionstid? - varje dag


FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - hos pappa han och jag sen två katter hos mamma hon och jag.
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - ja
Trivs hemma? - jadå
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - ah va borta i typ 2 timmar :D
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - ja
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv? - ja
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja

VÄNNER
Du har vänner? - nej :( hahahha jo :)
Vem/Vilka brukar vara med? - ebba, ella, albin osv
Vem/vilka var du med sist? - mina grannar :D
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja?
Är det okej att ha killkompisar? - ja?
Har du pussat någon av dina kompisar? - tyvärr haha skoja ba ja det har jag :D
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej
Har du blivit av med någon vän på sista tiden ? - venne kanske


FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - ja
Putar med läpparna på kort? - ibland
Använder foundation på läpparna? - aldrig!
Super dej packad varje helg? -  nej?
Du har kysst en tjej?  - ja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - nepp
Ditt hår är knallblont? - nepp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0