svar på frågestunden

Donya:
varför tycker du jag e bäst????
favvo mat :p?
svar: du är ba bäst gumman ;)
jag har ingen aning.

Anonym:
Hur går det med din förra kille Daniel?
Tyckte ni verkade ha det så bra! :(
har ni fortfarande kontakt??
svar: trodde med att vi hade det bra men
tydligen hade vi det inte. nja inte så bra kontakt
vi har väl pratat några gånger men bråkar för
det mesta just nu.

Anonym:
är du bra i skolan?:)
svar: inte världens bästa men det går väl :(

Marie:
favorit färg?:)
svar: hmm ingen speciell färg :)

Sofia:
Varför bloggar du?
svar: förut skrev jag om mina dagar på bilddagboken
sen typ tyckte alla det va drygt och kolla på mina bilder
sen tänkte jag typ ba men då kan jag starta en blogg.

Ellen:
hur mke älskar du mig på en skala 1-10 ?:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3
svar: 10 såklart :D<3

Rachel:
tjänar du pengar på din blogg ?? =)
jag tycker du är väldig aktiv!
svar: om jag börjar videoblogga mer så kommer
jag tjäna pengar.

Fannype:
hur kom det sig att du började blogga? kram!
svar: samma svar som jag svarade på sofias fråga
kram!

Gabriella:
dina favorit bloggar?:)
svar: har ingen favorit blogg :)

Fanny och Norea:
Vilken är din favorit affär att köpa kläder på? :)
kan du fråga en fråga i vår frågestund också? (a)
svar: hmm har ingen favorit affär men köper mest
kläder från gina så det lär väl bli den då :)
visst kan jag det :)

Linnea:
Vilka bloggaar läser du ? :)
svar: storbloggarna och sen mina kompisars bloggar :)

Anonym:
hur gjorde du och daniel slut? blev du arg när du fick reda på sanningen?
svar: hur vi gjorde slut , alltså det har inte ni med och göra om.
Nej blev inte så arg blev mest besviken på att han inte kunde
säga hela sanningen på dirr.

Anonym:
vilka bloggar läser du ?
svar: samma svar som på Linneas fråga.


Kommentarer
Viktoria | Marks största blogg♥

okej roligt :) jag tittar på tv och tar det lugnt :)

2010-12-06 @ 19:40:03
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Anonym

blev också besiken

2010-12-06 @ 21:51:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0