ilska

Nu kommer min ilska igen så måste skriva av mig!
HATAR HATAR VERKLIGEN RYCKTEN!

alla mina bloggläsare vet ju att jag har varit tsm med
en kille för några veckor sen kanske 1 månad sen snart
också. Iallafall vi va ju tsm i 3 veckor och trodde han
älskade mig men jag lär ju ha trott åt helvete för verkade
inte ett dugg som han gjorde det. Mina kompisar tyckte
att han behandlade mig fittigt och fattade inte hur jag valde
och vara kvar! Men jag va kär så ville bara försöke se positiva saker.
Men allt gick ju åt helvete...
Många av er vill ju veta vrf vi gjorde slut och sånt så här ska ni få veta lite.
Vi träffades på en fest... kanske inte bästa sättet och träffas men bättre det
än över internet. på festen satt vi och snackade om allt i 2 timmar allting
känndes så rätt så underbart , typ den där killen ska bli min.
Festen va en fredag och jag åkte t han både lördag och söndag. va hos
han och snackade och bara tog det lungt allt kändes rätt , så vi blev tsm.
det gick kanske lite för fort fram där. Men jag va kär och han sa att han
också va kär. Iallafall första veckan va vi varje dag han kom till min
skola och hämtade mig typ eller vad man ska säga. sen andra veckan
va vi då och då. sen tredje veckan va vi as sällan sen den sista veckan vi
va typ tsm 3 och en halv vecka. den halva veckan träffades vi inte.
Vi sa att vi skulle träffas men fick sms om att han skulle iväg bort förklaringar
enligt mig. Sen tog det slut han sa att han hade fått jobb i huvudstaden
och skulle flytta dit. Och jag va så blåst och trodde på det också?
Vi sa att vi skulle va vänner så vi snackade som vanliga vänner men där va
det någonting som hände. Efter en vecka typ träffade han en ny tjej, jag fick
sån jävla damp kände mig verkligen playad som fan.
Men han får väl träffa vem han vill för jag träffade ju mina kill kompisar igen.
Under tidens jag va tsm med han ville ingen kill kompis typ snacka med mig
men nu snackar dem med mig igen det är underbart. aja iallafall över till där
jag var. Sen tog det några dagar till tills jag fick reda på hela sanningen vrf
han gjorde slut: jag var omogen, dryg, trodde jag kände hans kompisar till
100% osv.
Jag blev chokad när han berättade det. Det jobbiga va nog att
han hade min mobil så behövde ju träffa han för att få min mobil tillbaka.
aja iallafall fick reda på det sen efter några dagar till så skriver han till mig
att jag va otrogen! och där gick jag i taket blev så jävla arg. Då har tydligen
6 personer gått fram till han och sakt att jag va otrogen mot han!
Jag sa till han flera gånger att jag hatar otrogna personer så vrf skulle jag va
otrogen själv då? helt jävla sjukt så nu tror han och massa andra på det falska
ryktet. En av hans kompis som även va min kompis den killen har slutat snackat
med mig helt efter allt det här och det känns sjukt jobbit eftersom den här killen
och jag har samma vänner och hänger med dem samtidigt i skolan det är inte roligt
att vi står där och inte ens snackar med varandra.
Men allt är över nu och jag har gått vidare. Eller jag är bara så jävla arg över allt
som har hänt. Men jag kämpa allt jag bara kan varje dag för att må bra och
får sån underbar hjälp av mina underbara vänner som jag verkligen litar på.



Kommentarer
amanda

emelie, du vet vart du har mig, jag älskar dig<3

2010-12-15 @ 22:34:33
URL: http://www.amandabbb.blogspot.com
rachel

bra skrivet !

synd att det hände :/

2010-12-16 @ 12:05:15
URL: http://rachelsshamon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0