god morgon

Seriöst jag hatar och vakna tidigt!
Jag vaknade vid 7 tiden och trodde klockan va typ 10 så
fick panik och slängde mig upp och kolla på moiblen då va
den bara 7 så la mig ner igen och kolla på tv och halv sov,
så nu har jag gått upp och är pigg, iallafall ska snart hoppa in
i duschen och börja fixa mig och sånt.
Vad händer idag eftersom jag måste fixa mig?
Jo så här är det jag ska till stan en snabbis (privataskäll) hehe
iallafall kanske träffar emy också på stan beror på om hon skulle
ner, hoppas det eftersom jag saknar den tjejen sjukt mkt. aja
nu orkar jag inte blogga vill hoppa in i duschen och fräscha upp mig
så jag känner mig som en människa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0