Gästblogg :D

Heej allihopa, sitter här och gäst bloggar lite såhär på lördagskvisten!
Så vad har jag att säga om min kära vän Emelie, ja ni.. Det är väldigt väldigt mycket, hon är verkligen den underbaraste människan som finns, våra minnen tillsammans är rätt sjuka haha, men dem kommer jag alltid att minnas! Emelie ställer alltid upp och i sommras när det hände enmycket obehaglig sak så var hon den första som sa till mig och kom till och med hem till mig, så tröstade vi varandra! Tyvärr har vi tappat kontakten rätt mycket.. Inte coolt.. men vi får se till att träffas snart gumman!
Jag älskar dig/ Din jhonte hedman
-- -- -
Http://jjhonte.blogg.se


Kommentarer
emelieresander

aww gubben :)

du betyder sjukt mkt.

synd att vi har tappat kontakten

men det får vi ändra på.

jag älskar dig <3

2010-12-04 @ 18:03:10
URL: http://emelieresander.blogg.se/
Coolizzz

Fin blogg! :)

2010-12-04 @ 18:50:32
URL: http://coolizzz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0