behövs inte läsas!

Ni behöver verkligen inte läsa det här men jag måste skriva!
Jag är glad att det har blivit så som det är eller nej jag är ledsen också.
Men det här va det bästa sättet. Man kan inte gå omkring och ljuga om
att älska någon. Dem flesta fattar vad jag snackar om men aja skit samma
jag har lakt det där bakom mig nu och gått vidare.
Usch 2010 ärligt talat har inte det här varit ett dugg bra år. Först hände massa
liksom lite privat saker. Sen gick en kompis bort också, sen kompisar svek än
och allt blev bara fel. Nu mot slutet trodde jag att det blev bra men det visade sig
att det inte blev ett dugg bra det blev svek där med. Iallafall nästa år ska nog försöka
bli ett toppen år. 2008 och 2009 va dem två bästa åren tror jag!
har inge mer och skriva puss på rumpan alla!



Kommentarer
Isabelle

Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D



Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

2010-12-05 @ 10:23:43
URL: http://iisabellebstedt.beldo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0