bara för att

Eftersom alla håller på med sånt här kan väl lika gärna jag göra det :)
Inte så säker på om jag klarar det här men det visar sig väl :)
Börjar nu då?
Dag 1 - om mig
Jadu vad ska jag säga om mig själv då. Heter Emelie Resander är 15
år bor i västerås. där det går falska rykten som fan. Går även på rotunda
skolan, det är en privat skola rätt så skönt och gå där (y) juste en viktig
sak jag har nyss gjort sidecut eller gjorde det igår hahahha det lär ni
som läser min blogg redan veta. och dem i min klass tycker det är roligt
att jag bloggar för dem går ba in på den för och kolla om jag skämmer ut mig.
aja vet inte vad jag ska skriva nu så ska dra PUSSSSS!


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – Det här åt jag i dag
Dag 04 – Min dag
Dag 05 – Min bästa vän
Dag 06 – Bilder från jag var liten
Dag 07 – Vem vill jag vara för en dag?
Dag 08 – Min syster
Dag 09 – Den här veckan
Dag 10 – Snyggaste kändiskillen
Dag 11 – Mina drömmar
Dag 12 – Mitt favoritminne
Dag 13 – Något beroende
Dag 14 – Den här månaden
Dag 15 – Mina rädslor
Dag 16 – Det här får mig att gråta
Dag 17 – Det här ångrar jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0