2010

Ah nu ska jag göra som jag gjorde förra året. Men det utvärdera jag
rätt så sent. Så nu tänkte jag va lite tidigare på det. Ungefär 4 dagar
på det här året kvar, ska bli skönt med ny start.

Januari

En helt vanlig månad!

Febuari
En helt vanlig månad!

Mars
Kämpade i skolan och pappa fyllde år (y)

April
En helt vanlig månad!


Maj
Kämpade i skolan. En i skolan försvann och det blev lite halv jobbigt.
Sen blev det även massa bråk.


Juni
Gick ut 8an med rätt så bra betyg förutom i matten ;)
Gick på sommar skola
Va på ebbas konfirmation


Juli
Åkte till turkiet.
När jag kom hem från turkiet va med vänner.
Åkte till Ullared & Motala!


Augusti
Kom hem från ullared/motala
Va med vänner!
Börjde 9an
Fyllde 15 år!


September
En helt vanlig månad hände ingeting.


Oktober
Mamma fyllde år!
Hade även oritering på skolan (tråkigt)
Blev tsm med en kille..


November
Belinda hade tjej middag!
Det tog även slut med killen..
Praoa på ett dagis sjukt mysigt.
Den här månaden flyttade även jag och mamma!


December
Fick reda på om tandställningen jag ska få!
Gick i skolan!
Klippte sidecut!
Hade Lucia i skolan.
Hade även innebandytunering och vi vann (y)
JULLOV!
JULAFTON
och om 4 dagar blir det nyår men ingen aning vad jag ska göra då.



Kommentarer
Anonym

vart bor du med din mamma nu?

p.s din blogg är fett bra!!

2010-12-27 @ 11:18:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0