vänner?

Rubriken säger väl rätt så mkt va det här inlägget kommer handla om?
och jag pekar inte ut någon person.
iallafall den här dagen har varit skit för mig har varit depp hela tiden och
det blev dubbelt så mycket nu. Men ingen hjälp fick jag av mina vänner.
eller några försökre fråga hur det va och så men inge mer med saken.
Oftas när mina vänner smsar/ringer så pratar jag med dem. sen ibland
så träffar jag dem också. Det va ba en som frågade mig om hon kunde träffa
mig men jag orkade inte. Jag känner ju verkligen att jag har riktiga vänner
när jag har ställt upp på dem till 110% men dem ställer inte upp på mig till
110%.


Kommentarer
cc

älskling ja hoppas du inte menar mig? för om de va så så skulle jag må dåligt för att jag va dum. loveu!<3

2010-08-22 @ 22:16:40
URL: http://cdc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0