tidsfördriv!

Du heter: emelie

Smeknamn: emelie

Låt som när du är ledsen sörjer till? hmm det va riktigt länge sen jag va ledsen till en låt. lyssnar bara på glada låtar

Beroende av: Familjen, vännerna och mobilen

Vad tror folk om dig? hmm ingen aning. några tror väl att jag är värsta bitchen för ibland beter jag mig så men det är jag inte.

Vad får du oftast komplimanger för? mina naglar för dem är alltid fixade.

Hur imponerar man på dig? Vara sig själv

Brukar du skratta för dig själv? Inombords

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: okej är på väg nu :)<3

Var bor du? Västerås

Trivs du där? Helt okej

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: hallå? ah?

Vem ringde du senast?: Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att jag måste städa efter jag har bakat :)

Brukar du komma i tid: ja

Hur känner du dig nu: trött , sugen på och baka

Vanligaste färg på dina kläder: hmm olika

Vad tycker du om fötter: vad är det här för fråga. man går med fötterna (y)

Vad saknar du: mina bebisar (katterna)

Hade du en bra kväll igår: Jadå

Favorit dryck på morgonen: Juice eller te

När brukar du oftast gå och lägga dig: olika men 11 eller 12

Är du blyg?: va förut men inte lika mkt längre

Sysslar du med någon idrott: nej , men ska börja ut och gå

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ibland

Har du spytt offentligt: Ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Önska att jag blev tjej igen.

Är du nöjd med ditt liv: Jadå

Är du bortskämd: jag va förut men nu inte lika mkt

Vad gör du i morgon: skola va med ellen

Vad är det värsta du vet?: kryp

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja hoppas det

Vad är det finaste du fått?: mina vänner och mitt halsband!

Du samlar på: jadu det va en bra fråga

Vem ringer du när du är arg/ledsen: olika beror på vad det handlar om

När grät du senast: igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shopping och resa!

Vill du gifta dig: Ja

Vad dricker du helst när du är törstig: hmm olika



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0